Новини Mitsubishi
You Tube Facebook
Запись на тест-драйв
Підписка
Підписатись
Взяти участь в акції
Акція:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити», я надаю згоду компанії «Ем Ем Сі Україна» та її авторизованим дилерам на обробку своїх персональних даних, підтверджую, що ознайомлений(-а) з Політикою конфіденційності та приймаю її умови.



Пожалуйста, выберите язык:
UA
RU

MITSUBISHI PAJERO SPORT. ТЕСТ-ДРАЙВ

16.01.2017

Ця модель в попередніх генераціях завоювала серця багатьох автоаматорів, оскільки не лише розширила круг їх можливостей, але і стала відмінним помічником на кожен день, завдяки високій надійності і непримхливості.


На цей раз мені випала можливість познайомитися з новим Sport не лише в міському трафіку і заміських трасах, але і на дійсно жорсткому бездоріжжі, завдяки експедиції до Карпат. У цьому тесті я постараюся розповісти про Mitsubishi Pajero Sport не з точки зору завзятого “джипера”, а з точки зору автоаматора, мірилом якого є легковий автомобіль. Разом зі мною Ви зможете зануритися в світ рамних позашляховиків.

ЕКСТЕР'ЄР

У новій генерації дизайнери Mitsubishi вперше настільки сміливо підійшли до зовнішнього вигляду. У спробі глобально освіжити дизайн в Х-образній стилістиці, яка зараз властива всьому сучасному модельному ряду Mitsubishi, дизайнери вже дуже “зализали” попередню частину. Одним це подобається, адже модель рухається в унісон сучасним тенденціям. Інші категорично не розділяють таку точку зору, оскільки автомобіль, за їх словами, помітно втрачає в брутальності, що вкрай цінується в цьому класі.

Mitsubishi_pajero_sport-15-1-1.jpg

Корма також піддалася глобальним змінам: задній бампер очевидно “втратив” типову сходинку, створивши ззаду практично єдину площину з дверима. Задні ліхтарі змінили свою орієнтацію з горизонтальної на вертикальну зі стріловидними заступами на задні крила. В цілому корма Pajero Sport вийшла декілька спірною, але однозначно сучасною.

Mitsubishi_pajero_sport-4-1.jpg  Mitsubishi_pajero_sport-34-1.jpg

Думки оточуючих з приводу неї теж розділилися на два табори. Причому ті, кому вона не подобаються, навіть не можуть пояснити, що саме не так. У мене ж, зважаючи на адаптацію пов'язану з подорожжю до Карпат, жодного негативу вона не викликає. У профіль автомобіль виглядає відмінно, я б навіть сказав самобутньо. В порівнянні з попереднім кузовом і без того не маленькі колісні арки стали ще масивнішими. Їх форма змінилася з округлої на прямокутну, що візуально зробило автомобіль більш сухорлявим.

Mitsubishi_pajero_sport-20-1.jpg

ІНТЕР'ЄР

Салон – це саме та частина нового “спорта”, яка сильно еволюціонувала з часів попереднього кузова. Інженери зробили рівно те, що від них було потрібно – прибрали відчуття “а-ля 90-і”. Сучасний, симпатичний салон, він немов ковток свіжого повітря, яке добре поєднується із зовнішнім виглядом автомобіля. Передня панель додала в лаконічності, з приємним пластиком, який як і раніше декілька жорстким на дотик.

222.jpg  4343.jpg

Кермо перестало бути простацьким, стало чотирьохспицевим, отримав підігрів, і на дотик став дуже приємним. Оскільки нам автомобіль дістався в максимальній комплектації Ultimate, то і салон був шкіряним. У подорожі до Карпат це виявилось дуже доречним, оскільки глина, яка була там повсюди, практично не втиралася в шкіряні крісла, чого не можна було б сказати про тканинний салон. Передні крісла комфортні, в нашому випадку з електроприводом, підігрівом, м'якими подушками і добре розвиненою бічною підтримкою.


Задній ряд також не підкачав: спинка заднього сидіння може міняти кут нахилу в широкому діапазоні, є відмінний підлокітник, нарешті з'явилося двоступеневий підігрів. Це була функція, що дуже стала у нагоді, в нашій подорожі, зважаючи на шкіряне оздоблення і холодну погоду за бортом.

45e43.jpg

На догоду сучасним віянням змінився і центральний тунель. Високий, немов “стікає” продовженням передньої панелі. Нарешті за позашляхові режими стала відповідати механічна “шайба”, яка замінила другий архаїчний важіль КПП. Набалдашник селектора АКПП перестав бути схожим на фрагмент цеглини, відчутно додавши в ергономічності. Також до явних змін варто віднести і ручник, в нашій комплектації він втратив вигляд звичної “коцюби” і став “конопочним”.

Багажне відділення залишилося величезним: 715 літрів в стандартному стані і вражаючі 1815 літрів при складених задніх сидіннях. Ще трохи і з собою можна було б возити в багажнику “Оку”.

kk32k3.jpg

Підводячи підсумки по салону, буде не зайвим відзначити, що він значно додав в якості, став візуально приємнішим і, що важливо, став на голову сучаснішим. До недоліків варто віднести відсутність корисних ніш для дріб'язку або телефону на передній консолі і жахливо незручні незграбні виступи центрального тунеля. Якщо ваш зріст більше метра сімдесяти, ви постійно впиратимитесь у виступ коліном, що украй стомлює в далекій дорозі.

ДВИГУН І ТРАНСМІСІЯ

На даний момент в Україні можна придбати Pajero Sport 2016 виключно з новим 2.4 літровим дизельним двигуном. Алюмінієвий блок, безпосереднє уприскування, турбокомпресор – все це забезпечує хороші ходові якості, а в парі з 8-ступінчастим автоматом (як в нашому випадку) і непогану економічність. Потужність силового агрегату складає 181 кінську силу при 3500 зворотів, а що крутить момент 430 H/m. На ділі тяги невеликого за об'ємом мотора вистачає. Турбіна плавно, з відчутним наростанням, “надуває” двигун, забезпечуючи максимальний крутний момент у 2500 обертів. 

Mitsubishi_pajero_sport-1.jpg

Самій трансмісії варто приділити окрему увагу, оскільки сам факт появи 8-ступінчастого автомата на “спорті” це значний крок вперед. У нашому випадку АКПП це надійний гидротрансформатор фірми AISIN. Конструкція раздатки була модернізована. Система повного приводу – друге покоління легендарної Super Select. Вона дозволяє їздити на будь-якому покритті як на задньому, так і на повному приводі, забезпечуючи безпечне пілотування навіть в складних умовах. Також завдяки ній драйвер має в своєму розпорядженні понижений ряд (передаточне число 2.56), міжосьове і заднє блокування. Кажучи звичною мовою, щоб не було під колесами, машина обертає з однією кутовою швидкістю 3 колеса з 4, щоб не сталося.

Mitsubishi_pajero_sport-15-1-1.jpg

Природно, при таких можливостях, “діагональ” і більшість типових перешкод долаються на ура. Звичайно ж, якщо ви хочете супер offroad можливості, вам потрібно не два блокування, як в “Спорт”, а три: міжосьова, міжколісна переднього і заднього моста. Але як показала практика в Карпатах, вам швидше за все не вистачить або гуми або кліренсу, ніж ви “зупинитесь” через відсутність одного блокування в приводі передніх колесах. В цілому така трансмісія надійна, невибаглива, має хорошу прохідність і буде достатньою для 90% власників, які віддали перевагу Mitsubishi Pajero Sport.

ХОДОВІ ЯКОСТІ

Моє знайомство з Mitsubishi Pajero Sport 2016 почалося з траси. При прямолінійному пересуванні на крейсерський швидкостях, автомобіль поводиться як типовий легковичок. І хочу відзначити, для двотонної рамної машини це комплімент. Завдяки 8-ступінчастій автоматичній коробці передач, при 120-130 км/г на тахометрі всього трохи більше 2 тис/обертів. Завдяки чому досягається непогана економічність. По трасі з повним салоном, можна легко вкладеться в 9-10 літрів дизеля на 100 кілометрів дороги. Причому не особливо ласкаво поводячись з педаллю газу. У місті при помірному пересуванні ця цифри збільшуються приблизно на літр.

Mitsubishi_pajero_sport-35-1 (1).jpg

У подорожі до Карпат нам довелося пройти різні шляхи: від ідеальних до страхітливо розбитих. І на одній з другорядних доріг виявився один цікавий факт. На звивистій мокрій дорозі, із значною колійністтю після вантажівок, в “Спорту” стала спостерігатися схильність переставляти корму назовні поворота. Спочатку із-за невисокої швидкості (трафік) це було практично не відчутно, але набравши швидкість, в одному з поворотів нас відчутно “поперло”. Ситуація не була критична, але стало зрозуміло, що що пілотові варто зменшити запал, хоча він і до цього особливо не летів. Потрібно відзначити, що в цій ситуації система стабілізації або не вступала в роботу, або настільки акуратно корегувала курс, що ми  не розпізнали її втручання.

Mitsubishi_pajero_sport-27-1.jpg  Mitsubishi_pajero_sport-8-2.jpg

ПІДВІСКА І КЕРОВАНІСТЬ

Підвіска сучасного “Спорту” – це не перина. Вона досить грубо відпрацьовує нерівності, даючи зрозуміти, що може значно більше. Кілька разів в повній темноті на трасі ми ловили декілька жахливих за розміром ям, але окрім сильного “стусана” в кузов нічого не відбувалося. Варто визнати, така жорсткість – частковий захід безпеки, адже інженери по максимуму відбили бажання Sport надлишково кренитися в поворотах.

Mitsubishi_pajero_sport-15-2.jpg

На прямій, автомобіль стоїть відмінно, з чітким нулем на кермі, і достатньою прозорістю в поведінці. При помірному маневруванні і поворотах, потреби в підрулюванні немає, але кермо назвати інформативним складно. Так, на ньому є зворотні реакції, але їх явно недостатньо, щоб руками “зрозуміти” кут повороту коліс.

Mitsubishi_pajero_sport-18.jpg

Підвіска і кермування повністю відповідає класу авто, особливих питань не викликає. Мене ж напружував лише один нюанс. Дрібні нерівності на дорозі постійно передавалися на кузов жорстким здриганням. Швидше за все їх джерелом був масивний задній міст, який раз у раз передавав інерційні коливання на раму і далі на кузов.

КОМПЛЕКТАЦІЯ

На тест ми отримали автомобіль в максимальній комплектації Ultimate, так що, чесно кажучи, важко уявити, чого в нашій машині немає. В першу чергу хотілося б відзначити режим offroad, він дозволяє вибирати один з чотирьох видів покриття: гравій, бруд/сніг, пісок, каміння. При зміні перемиканні змінюється алгоритм роботи двигуна, трансмісії і гальм. Забезпечуючи максимально можливе зчеплення з покриттям. Також система допомоги при старті в гору (HSA), яка не дозволяє відкочуватись автомобілю навіть на 100% підйомах, поки пілот переносить ногу з педалі гальма на педаль газу (не більше 2 секунд). Зручний асистент спуску з гори (HDC), функція при якій автомобіль сам утримує потрібну швидкість спуску (від 2-20 км/г). Стандартні ABS, EBD, ASTC (динамічна стабілізація). Приємно, що інженери врахували, що такі автомобілі не рідко “тянуть” причепи, оснастивши Sport системою TSA – системою динамічної стабілізації при русі з причепом. Система контролю сліпих зон (BSW), з застережливою індикацією в дзеркалах заднього огляду. Система запобігання зіткненням при парковці (UMS). І нарешті, система запобігання зіткненню (FCM). Вона значно знижує вірогідність фатальних фронтальних зіткнень, по засобам привернення уваги водія, з можливістю автоматичного гальмування. Така система, дійсно може врятувати життя, причому як власника, так оточуючих.

Mitsubishi_pajero_sport-37.jpg

Крім того, автомобіль отримав новомодну опцію кругового огляду за допомогою чотирьох вбудованих камер (можна керувати з рульового керма), перфорований шкіряний салон, двозоновий клімат-контроль, підігрів всіх сидінь, підігрів керма, датчики дощу і світла, безключовой доступ, діодні задні ліхтарі і ближнє світло, ходові вогні, датчики парковки, круїз-контроль, Hands Free, і сучасну мультимедійну систему. Остання особливо цікава, адже має в своєму розпорядженні якісне преміум звучання завдяки восьми динамікам, має великий 6.1-дюймовий сенсорний дисплей, дозволяє орієнтуватися в просторі, за допомогою вбудованої навігації, і вміє відтворювати більшість контента з CD, AUX і USB.

ПІДСУМКИ

Sport залишився sport-ом. Він надійний, прохідний, відносно економічний, а в цьому поколінні ще і сучасний. Не дивлячись на його утилітарність, він перестав бути білою вороною в ландшафті метушливих мегаполісів. Якщо до цього з деякими особливостями і відвертою “простотою” доводилося миритися, то зараз практично все на рівні. Особисто для мене особливо коштовне те, що не дивлячись на загальні тенденції, цей автомобіль як і раніше може на бездоріжжі більше, ніж можуть собі дозволити більшість автолюбителів.

                   


За матеріалами сайту: http://veddro.com/


Повернутись до списку новин

Вверх
Розміщена на цьому сайті інформація щодо наявності, характеристик продукції, орієнтовних цін, інших умов щодо її продажу, а також – щодо умов надання будь-яких послуг вказується лише з метою інформування, може відрізнятись від актуальної та не є публічною офертою. Для отримання актуальної інформації звертайтеся до офіційних дилерських центрів Mitsubishi Motors в Україні.
-